اجاره کپسول اکسیژن

با توجه به نیازهای ویژه برخی بیماران به تامین اکسیژن، اجاره کپسول اکسیژن در منزل را به عنوان یک گام مهم در مسیر بهبود و نجات زندگی معرفی می‌کنیم.

فواید کپسول اکسیژن برای بیماران: استفاده از کپسول اکسیژن به بیماران کمک می‌کند تا از تامین اکسیژن بهتری برخوردار شده و از علائم مانند خستگی، ضعف و تنگی نفس کاهش یابد. بخشی از فواید استفاده از کپسول اکسیژن عبارتند از:

  • افزایش سطح اکسیژن بدن
  • بهبود عملکرد قلب و عروق
  • افزایش توانایی جسمانی و ذهنی
  • بهبود خواب و استراحت بهتر
  • کاهش خطر علائم کمبود اکسیژن مانند سرگیجه و تاری دید

 

*تفاوت اکسیژن ساز با کپسول اکسیژن
اکسیژن‌ساز و کپسول اکسیژن دو روش مختلف برای تأمین اکسیژن به افرادی که نیاز به تراوایی اکسیژن دارند، استفاده می‌شوند. این دو روش تفاوت‌هایی دارند که در زیر توضیح داده شده‌اند:

 

  1. اکسیژن‌ساز (Oxygen Concentrator):

اکسیژن‌ساز یک دستگاه است که از هوا اطراف خود اکسیژن را جذب و آن را به ترکیبی با غلظت بالاتر از هوا تصفیه می‌کند. این دستگاه‌ها بر اساس اصول تصفیه هوا کار می‌کنند و اکسیژن جدا شده را به بیمار ارائه می‌دهند. از مزایای اکسیژن‌ساز، مصرف انرژی پایین‌تر و مداومت بیشتر آن در مقایسه با کپسول اکسیژن است. همچنین، نیاز به تعویض مداوم کپسول‌ها ندارد.

 

  1. کپسول اکسیژن:

کپسول‌های اکسیژن یا همان تانک‌های اکسیژن، حاوی اکسیژن فشرده به صورت گاز یا مایع هستند. این کپسول‌ها به عنوان یک منبع قابل حمل از اکسیژن عمل می‌کنند و به بیمار امکان می‌دهند که به راحتی اکسیژن را تنفس کنند. یکی از مزایای کپسول اکسیژن، قابلیت استفاده در مواقعی که امکان دسترسی به برق وجود ندارد است.

 

در انتخاب بین اکسیژن‌ساز و کپسول اکسیژن، نیازها و شرایط خاص شما تأثیرگذار خواهند بود. بهتر است با پزشک یا کارشسناسان ما مشورت کنید تا بهترین روش تأمین اکسیژن برای وضعیت شما مشخص شود.

خدمات اجاره کپسول اکسیژن در منزل: در مرکز خدمات ما، اجاره کپسول اکسیژن به بیماران در منزل ارائه می‌شود. این خدمت شامل موارد زیر می‌شود:

  • تهیه و ارائه کپسول اکسیژن با توجه به نیاز پزشکی
  • آموزش کامل به بیمار یا خانواده در مورد استفاده صحیح از کپسول
  • تدابیر ایمنی و هشدارهای لازم در استفاده از اکسیژن
  • پشتیبانی تلفنی 24/7 برای پاسخگویی به سوالات و رفع مشکلات

چگونگی اجاره و استفاده: برای استفاده از خدمات اجاره کپسول اکسیژن در منزل، کافیست با ما تماس بگیرید. پس از مشاوره با کارشناسانو طبق دستور پزشک و تعیین نیاز، کپسول اکسیژن مناسب برای شما انتخاب و تنظیم می‌شود. بعد از تحویل، تیم متخصص ما به شما یادگیری استفاده صحیح از کپسول و مراقبت‌های لازم را آموزش می‌دهد.